נשיא אוקראינה בנאום לאומה: "המתקפה תיפתח ברביעי. אנחנו לא נוותר"

    שלמה ריזל No Comments on נשיא אוקראינה בנאום לאומה: "המתקפה תיפתח ברביעי. אנחנו לא נוותר"

    נשיא אוקראינה ולדיר זלנסקי בנאום לאומה הבהיר כי ככל הנראה המתקפה תפתח ברביעי ואמר כי ביום הזה, "ינוגן ההמנון האוקראיני ברחבי המדינה נתלה את דגלי המדינה שלנו, נלבש סרטים כחולים וצהובים ונראה את אחדותנו לכל העולם"

    נשיא אוקראינה זלנסקי בביקורו בישראל מתפלל בכותל צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏נשיא אוקראינה ולדמיר זלנסקי מסר הערב (שני) נאום לאומה על רקע הדיווחים על מתקפה רוסית קרובה ואמר: "נמסר לי כי רוסיה תפתח במתקפה מחרתיים, ביום רביעי. נהפוך את היום הזה ליום האחדות. הצו הנשיאותי כבר נחתם".

    הנשיא הוסיף, "ביום זה בשעה 10 בבוקר ינוגן ההמנון האוקראיני ברחבי המדינה נתלה את דגלי המדינה שלנו, נלבש סרטים כחולים וצהובים ונראה את אחדותנו לכל העולם".

    זלנסקי הבהיר "יש לנו שאיפה אירופאית אחת גדולה. אנו רוצים חופש ואנו מוכנים להילחם עבורו. כולנו רוצים לחיות באושר, והאושר אוהב את החזקים. מעולם לא ויתרנו ולעולם לא נוותר".

    בתוך כך, השגרירות האמריקאית בקייב מתפנה כולה ללבוב שבמערב המדינה. עובדי השגרירות קיבלו הוראה להרוס ציוד כדי שלא יפול לידי הרוסים.

    ראש ממשלת בריטניה בוריס ג'ונסון אמר הערב: "אנחנו על קצה תהום אבל עדיין יש זמן לנשיא פוטין לסגת אחורה. אנו קוראים לכולם לעסוק בדיאלוג ולממשלת רוסיה להימנע ממה שתהיה טעות הרת אסון עבור רוסיה".



    0 תגובות